• Навчання за освітньо-професійною програмою: "Облік і оподаткування"

  • Навчання за освітньо-професійною програмою: "Фінанси, банківська справа та страхування"

  • Навчання за освітньо-професійною програмою: "Підприємництво, торгівля та біржова діяльність"

  • Навчання за освітньо-професійною програмою: "Економіка"

Співпраця з роботодавцями – перший крок до дуальної форми здобуття освіти

Друк
PDF

  

Конкурентоспроможність будь-якої держави на ринку праці залежить від рівня професійної підготовки трудових ресурсів. Однією з провідних форм у сфері підготовки кваліфікованих кадрів на сьогодні виступає дуальна форма здобуття освіти. Основне завдання упровадження її елементів – усунути  недоліки традиційних форм і методів навчання майбутніх спеціалістів, подолати розрив між теорією і практикою, освітою й виробництвом, підвищити якість підготовки здобувачів вищої освіти з урахуванням вимог роботодавців в умовах розвитку сучасного бізнесу. Як відбувається співпраця закладів освіти та підприємницьких структур, якими є права та обов’язки кожної зі сторін – викладено у Положенні про дуальну форму здобуття освіти, яке набуло чинності 06.03.2020р. Дуальна система сприяє більшій інтеграції  у сфері  освіти, науки та бізнесу.

ВСП «Лубенський фінансово-економічний фаховий коледж ПДАА» постійно  підтримує зв'язок з виробництвом, зокрема, – це співпраця з роботодавцями. Особливо важливого значення вона набуває під час практичної підготовки майбутніх фахівців. Прикладом цього у коледжі є навчальна практика з дисципліни «Комерційна діяльність» студентів спеціальності «Підприємництво, торгівля та біржова діяльність», яка тривала з 22 лютого до 15 березня. Базами для проходження практики є продовольчі і непродовольчі магазини  м.Лубен. При цьому укладається двосторонній договір про співпрацю, а за студентами закріплюються керівники практики від коледжу і  від підприємства.

Метою практики є – вивчення основних правил торгівельного обслуговування населення та особливостей експлуатації торгово-технологічного обладнання. За період навчальної практики студенти вивчають будову та основні експлуатаційні характеристиками РРО; знайомляться з обладнанням для зчитування штрихового коду та порядком технічного обслуговування РРО; досліджують товарний асортимент та вимоги до якості продовольчих та непродовольчих товарів; беруть участь у процесі приймання товарів спільно з матеріально-відповідальними особами; перевіряють ціни на товари, що надійшли; допомагають в реалізації рекламної політики магазину;  дотримуючись правил професійної етики, що відповідають вимогам кваліфікаційної характеристики продавця.

  

Після закінчення практики студенти захищають індивідуальний звіт, у якому висвітлюють перелік всіх видів роботи;  обґрунтовують висновки та дають  свої  пропозиції  згідно програми практики.

 

Дякуємо керівникам підприємницьких структур за співпрацю з навчальним закладом та створення належних умов для організації практичного навчання студентів.

Юлія Пшенична, Вікторія Пономаренко, викладачі коледжу

Полтавська обл., м. Лубни,

вул. Я. Мудрого, 23/1

 

 

(05361) 77-535 - директор
(05361) 72-600 - приймальня
(05361) 72-605 - бухгалтерія
(05361) 71-870 - гуртожиток

 

lubnyfekpdaa@gmail.com