Впевнені кроки до професійного зростання: участь викладачів у педагогічному тренінгу

Друк

 

 

Перспективним напрямком удосконалення освітнього процесу в Лубенському фінансово-економічному коледжі Полтавської державної аграрної академії є втілення педагогічних інновацій.

Дієву допомогу в освоєнні викладачами сучасних педагогічних технологій надають фахівці Науково-методичного центру вищої та фахової передвищої освіти.

21 листопада представники викладацького колективу коледжу відвідали НМЦ ВФПО з метою участі в педагогічному тренінгу «Професійне зростання викладачів – практико орієнтований підхід». Програма цього цікавого й надзвичайно актуального заходу передбачала мотивуючі до активного пошуку й плідної співпраці виступи заступників директора НМЦ Хоменка М.П. та Дудник Т.П., зав. лабораторії педагогічних інновацій Лихогод Н.Г.

    

Загальна тематика циклу тренінгів, учасниками якого ми стали - «Творимо завтра вже сьогодні: місія викладача в умовах діджиталізації освітнього процесу». Практичну роботу учасників зібрання розпочала завідувачка лабораторії цифрових та медіа технологій в освіті Жуковська С.А., яка висвітлила ключові аспекти проектування електронних освітніх засобів навчання.

Гордійчук Н.І., голова методичного об'єднання методистів технікумів і коледжів Житомирської області, методист Бердичівського педагогічного коледжу, виступом на тему «Школа професійного зростання - інструмент підвищення фахової майстерності педагогів», спонукала учасників педагогічного тренінгу оптимізувати діяльність методичної служби.

Стаднік М.М., методист Новоград-Волинського медичного коледжу, поділився досвідом втілення хмарних технологій у виступі, тема якого -  "Створення інноваційного освітнього середовища коледжу - практико-орієнтований підхід".

Підсумком інтерактивної творчої співпраці стало обговорення у формі відкритого мікрофону, а також вручення завідувачкою лабораторії педагогічних інновацій Лихогод Н.Г. сертифікатів учасників онлайн-курсу й педагогічного тренінгу.

 

 

Світлана Дзюба,

голова циклової комісії загальноосвітніх

і гуманітарно-соціальних дисциплін