Підсумки Всеукраїнського конкурсу«Педагогічний ОСКАР – 2023»: обмін досвідом та окреслення перспектив

Друк

 

Якщо до творчої ідеї додати натхнення, помножити все це на інформаційно-комунікаційні засоби реалізації, віднявши всі сумніви та перешкоди, можна в результаті розділити успіх на всіх колег, з якими пліч-о-пліч працюєш. Логічним наслідком такої діяльності є результати здобувачів освіти, виражені навіть не скільки кількісно (балами та рейтингами), а в першу чергу, якісно – у вигляді бажання співпрацювати, наполегливо та вмотивовано опановуючи освітні компоненти.

Наш коледж має здобутки за результатами Всеукраїнського конкурсу«Педагогічний ОСКАР – 2023», їх втіленням стала належна оцінка Конкурсною комісією підготовлених викладачами коледжу творчих робіт, з-поміж яких – матеріали електронного навчально-методичного комплексу з дисципліни «Вища математика» (автор – Світлана Дзюба, рецензент – Тетяна Конкіна).

13 вересня 2023 року онлайн-захід на базі Науково-методичного центру ВФПО, проведений у формі круглого столу-презентації, став поєднанням розмаїття творчих ідей, вражень і неоціненного досвіду для всіх присутніх. Представниця нашого закладу освіти Світлана Дзюба, виборовши І місце у номінації «Навчально-методичний комплекс з дисципліни», також мала змогу продемонструвати в режимі онлайн особливості й переваги освітнього контенту, розробленого зручними, доступними і багатофункціональними засобами платформи Google, сервісу Learningapps.org та Національної освітньої платформи «Всеосвіта».

Педагогічний колектив коледжу висловлює вдячність фахівцям Науково-методичного центру ВФПО, всім учасникам проведеного круглого столу за можливість обміну досвідом та окреслення перспектив подальшої участі у Всеукраїнському конкурсі «Педагогічний ОСКАР».Переконані, що наступні засідання круглого столу будуть не менш цінними і продуктивними, а цікаві презентації учасників заходу стануть поштовхом для нових ідей.Нам є над чим працювати, адже ступінь вмотивованості викладача, його прагнення досягти кращих результатів своєї діяльності безпосередньо впливає на мотивацію успіху в здобувачів освіти, а це важливий показник результативності освітнього процесу в цілому.