Спільні кроки до освіти майбутнього

Друк

  

Сучасна освіта, як і все наше життя, має здатність до постійного оновлення, вдосконалення і розвитку. Завдання педагога – вчасно зорієнтуватись у вимогах до освіти сьогодення, застосовуючи нові підходи у навчанні й вихованні, втілюючи інноваційні методики, реалізуючи невичерпний потенціал. Завдяки співпраці з НМЦ «Агроосвіта» педагогічний колектив нашого навчального закладу має змогу долучитись до освітніх інновацій, збагатити власний педагогічний досвід, отримати мотивацію для вдосконалення навчально-виховного процесу.

 

Тренінг «Проектування електронних освітніх ресурсів та підручників нового покоління у контексті оновлення професійної освіти», проведений 27 лютого провідними фахівцями Науково-методичного центру на чолі із Жуковською С.А. (завідувачем лабораторії інформаційно-ресурсного забезпечення освітнього процесу), окреслив перед викладачами коледжу ряд важливих завдань:

-           спрямувати зусилля на розробку електронних підручників, які б відповідали вимогам часу;

-           доповнити навчально-методичні комплекси електронними розробками, зокрема відео- та аудіолекціями;

-           систематично опрацьовувати матеріали, представлені НМЦ у вигляді «Медіатеки електронних засобів навчання» (http://nmcbook.com.ua/);

-           звернути увагу на можливість використання у навчально-виховному процесі елементів скрайбінгу – сучасної форми візуалізації навчального матеріалу.

Перед учасниками тренінгу виступив заступник директора НМЦ «Агроосвіта» М.П. Хоменко, який справедливо зауважив, що критерієм якості підготовки молодого фахівця є його конкурентоспроможність на ринку праці. Памятаючи про це, варто спрямувати творчий педагогічний пошук у напрямку вдосконалення існуючих і створення нових засобів навчання.

Йдучи шляхом самоосвіти й самовдосконалення, ми, викладачі, зможемо досягти бажаної мети – не лише переконати студентів у важливості освіти, а й зробити навчання доступним і цікавим.

 

Дзюба С.М., голова циклової комісії

загальноосвітніх та гуманітарно-соціальних

дисциплін